Nasza współpraca z Tobą lub z Twoją Organizacją nie musi się ograniczać do reagowania na zdarzenia awaryjne. Wspieramy Ciebie i Twoich współpracowników w trakcie pracy.
Jeżeli użytkownik komputera zderzy się z problemem typu "Jak coś zrobić w Excelu" albo zastanawia się nad jakimiś innymi rozwiązaniami, w ramach współpracy przedstawiamy mu rozwiązania, opcje i możliwości.
Z tych działań budujemy bazę wiedzy dla Twojej Organizacji, aby następnym razem, gdy pytanie pojawi się ponownie, nie trzeba było sięgać po specjalistów, o ile to możliwe :)
Jeżeli jakiś problem się powtarza, możemy zorganizować szkolenie. Sztandarowym przykładem jest wsparcie użytkowników znającym rozwiązania MS Office, którzy z różnych powodów muszą zaprzyjaźnić się z otwartym oprogramowaniem. Bardzo często słyszymy, że "tego się nie da" w programie innym niż Excel albo Word. Fakt jest taki, że jesteśmy w stanie udowodnić, że "to się oczywiście da". Czasami nawet w bardzo przyjemny i oczywisty sposób :)
Ta forma współpracy jest skuteczna w dłuższej perspektywie - z czasem zauważysz, że Twój zespół coraz częściej sam będzie radził sobie ze złośliwością rzeczy martwych. Efekty?
- Większa wydajność pracy, ponieważ pracownicy rzadziej czekają na reakcję Wsparcia IT. Co za tym idzie, szybciej powracają do zadać, za które dostają pensje.
- Mniejsze koszty wsparcia IT, ponieważ w mniejszym stopniu jesteśmy angażowani w rozwiązywanie typowych problemów.